Wednesday, 30 November 2011

0nce up0n a black 0ut day!!







  BAce Entry kat Blog kawan aq ni.. Teringat kat an incident while we all were still in the hostel. Its happen 0n Sunday night,while our scholl held solat hajat berjemaah for all SPM Candidates . As for it,their parents als0 been invited to join the solat. 
  Tengah2 kiterang solat maghrib..Khusyuk tu.. Tiba-tiba,pap!! All my surrounding get dark.. Its black0ut! Naseb baik tak de yang termelatah.. Aq pulak dah 'ter'tak khusyuk solat. Nasib baik tengah sembahyg,Kalau tak,hurm~ bising la surau tu nampaknya.. 
  And after the solat,like what had thought.. It went soo noisy..Hey!! Tak tau ke dalam surau!! nak je aq jerit.. Tapi kang,nanti sape yang tak beradab.. terjerit2 dalam surau ,ingat sopan ke? So aq diam je sambil ikut berzikir.. And then as i expected,0ur Ust 0mar came to the rescue!!
  After 5 minit gitu,dah terang balik .. Alhamdulilllah~~ mesti Papa 0mar malu ,dah lah ade ramai ibu bapa datang tang tu la dia nak black 0ut meh!! Ayoyo~ Mesti ingat
Tak Bayar bill elektrik ke ,ustaz ni? hihi
K la,tu je kot..wink3.. Credit to Saufi.. 

No comments:

Post a Comment